Bijelo – kokainska drama na malim ekranima

Šesta sezona nagrađivane serije

Kokainska drama Johna Singletona zbrkana je, ali čarobna. Može se reći da je Snowfall svojevrsna dokumentacija kokainse epidemije 80-ih godina koja se Los Angelesom raširila kao kuga. John Singleton, producent serije Snowfall, i sam je živio u crnačkom kvartu u svojim mladim danima te svoje doživljaje prenosi u ovu seriju. On i dva druga scenarista, Eric Amadia i Dave Andron, ispričali su priču koja se proširila televizijskim svijetom i ubrzo našla golemu publiku te je danas serija dostupna na brojnim platformama poput HBO-a, Hulua i Netflixa. Od 2017. do danas snimljeno je šest sezona koje svake godine postaju sve bolje: ukupno su epizode nominirane za 29 nagrada, među kojima se nalazi i veći broj nominacija za najboljeg glumca (Damson Idris).

Tri priče – tri iste teme

Snowfall iznosi tri priče koje se ponekad povezuju i prenose istu poruku, no ipak je svaka različita u svom sadržaju. Prva priča prati mladog Franklina Sainta (Damson Idris) koji je pohađao otmjenu srednju školu u predgrađu, a zatim se vratio kući u crnački kvart kako bi bio blizu svoje majke Sharon (Michael Hyatt). Da bi prehranio obitelj, počeo je raditi u trgovini, no budući da mu prihod nije bio dovoljan ubrzo je počeo prodavati marihuanu svome ujaku Jeromu, a kasnije i drugim ljudima. Upoznavši starog Izraelca Avija (Alon Aboutboul) ubrzo postaje diler kokaina i u tom trenutku počinje glavna radnja serije.

Druga priča počinje Teddyem McDonaldom (Carter Hudson), CIA agentom koji je trebao pomoći Alejandru (Juan Javier Cardenas), vojniku koji je imao problema s kokainom, a treća priča prati ostarjelog hrvača Gustava (Sergio Peris-Mencheta) kojeg je u svoje redove regrutirao jedan meksički kartel. Dakle, bijelo (kokain) glavna je okosnica koja različite priče povezuje u jedinstvenu cjelinu: Franklinova priča govori o prodaji kokaina u crnačkim područjima, priča Teddya Mcdonalda govori o prodaji kokaina u visokim društvima, dok Gustavova priča govori o prodaji kokaina u kartelima. Iako se priče ponekad i povezuju (npr. Gustavo je bio Franklinov uzor jer mu je bio najdraži hrvač), uglavnom su to zasebne priče koje govore o kriminalnom društvu Los Angelesa 80-ih godina prošloga stoljeća.

FOTO: Ray Mickshaw/FX